Openingstijden: 07:30 tot 18:30  
Klachten en opmerkingen

UW STEM GEHOORD

Betrokkenheid van ouders staan centraal

Het kan altijd gebeuren dat u als ouder iets opmerkt, een vraag heeft of in het ergste geval een klacht. Bij ons worden uw zorgen met betrekking tot uw kind met de grootste zorg en aandacht behandeld.

Klachten of opmerkingen kunnen gestuurd worden naar info@caleidokidzz.nl - bel direct leidster voor eventuele kleinigheidjes omtrent uw kind.
Ga hier naar Klachtenloket Kinderopvang via Geschillencommissie waar wij sinds 2015 lid zijn.
Wilt u lid worden van de oudercommissie? Mail oc_osdorperban@caleidokidzz.nl of bel ons via 020-610 10 60 voor meer informatie.

Samenwerken aan verbetering

Wanneer u klachten, opmerkingen of ideeën over verbetering van onze werkwijze heeft, dan horen we dat graag. Met uw reacties kunnen we onze service nog beter op onze klanten afstemmen. Aarzel dus niet om hierover contact met ons op te nemen!

Als u niet tevreden bent kunt u dat het best direct bespreken met de betreffende pedagogisch medewerker. Leidt dit niet tot een bevredigende oplossing, dan kunt u uw klacht bespreken met - of een formele klacht indienen bij de directeur Gulsah Akpinar (g.akpinar@caleidokidz.nl).

Het interne klachtenreglement kunt u hier downloaden.
Het klachtenformulier kunt u hier downloaden.

Geschillencommissie

Mocht de interne klachtenafhandeling niet leiden tot een bevredigende oplossing dan kunt u naar de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen. Soms kunt u een klacht rechtstreeks aan hen voorleggen. Voor meer informatie, bemiddeling en advies kunt u terecht bij het Klachtenloket Kinderopvang, dat verbonden is aan de Geschillencommissie.

Caleido Kidz Odsorperlaan is hierbij aangesloten.

Geschillencommissie
Postbus 90600
2509 LP Den Haag

Caleido Kidz maakt ieder jaar een jaarverslag klachten dat ter inzage ligt op het kinderdagverblijf. In 2016 zijn bij de Geschillencommissie geen geschillen ingediend tegen Caleido Kidz. Wij hebben hier een certificaat voor gekregen.

GGD Inspectierapport

GGD-inspecteur voert ieder jaar een onderzoek uit naar de kwaliteit van de kinderopvanglocatie. Op basis van de uitkomsten besluit de gemeente of de locatie wordt opgenomen in het LRKP. De GGD-inspecteur komt onaangekondigd langs en test de locatie onder andere op:

  • pedagogische praktijk
  • beroepskracht-kindratio
  • groepsgrootte
  • beroepskwalificaties
  • verklaring omtrent gedrag (vog’s)

Presteert de kindercentrum minder goed of slecht op het gebied van kwaliteit? Dan onderzoekt de GGD intensiever en uitgebreider.

Na het onderzoek stelt de GGD-inspecteur een rapport op. De GGD-inspectierapporten zijn openbaar. De inspectierapporten worden op onze website geplaatst. Daarnaast is het rapport ter inzage gelegd op een voor ouders en personeel toegankelijke plaats. De rapporten zijn ook in te zien via Landelijkregisterkinderopvang.nl. Gegevens over al uw opvanglocaties zijn ook in te zien via Kinderopvangkaart.nl.

Maak een afspraak

Voornaam *
Achternaam *
Email *
Onderwerp
Bericht